Als Ervaringsdeskundige naar Roemenie - Reisverslag uit Nederland, Nederland van michellemommersteeg - WaarBenJij.nu Als Ervaringsdeskundige naar Roemenie - Reisverslag uit Nederland, Nederland van michellemommersteeg - WaarBenJij.nu

Als Ervaringsdeskundige naar Roemenie

Blijf op de hoogte en volg

25 Maart 2018 | Nederland, Nederland

Hallo,
Hier mijn eerste berichtje.

Zoals de meeste zullen weten vertrekken wij in mei naar Roemenië.
Wij ( de ervaringsdeskundigen van Cello / Oro.) De bedoeling is dat wij half mei een volle week daar naar toe gaan. Wat gaan we daar doen?
Er is daar een project genaamd Rafael in Codlea. Daar hebben ze een dagcentrum opgebouwd voor mensen met een beperking (daar.) De bedoeling is dat wij onze ervaringen mogen delen hoe wij hier leven en wat wij doen. Ook mogen wij ervaren wat nu het verschil is tussen Nederland en daar.
En die verschillen zijn groot.
Ondertussen al een bijeenkomst met Oro gehad en deze week volgt de tweede bijeenkomst al weer. Met nog wat voorbereidingen te gaan natuurlijk.

Maar ik en ik denk dat ik wel voor wij mag spreken hebben er heel veel zin in. Een hele mooie uitdaging dit!

  • 25 Maart 2018 - 21:43

    Corianne :

    Michelle ik je je volgen hoor. Succes allemaal met de voorbereidingen.

  • 26 Maart 2018 - 00:38

    Marco:

    Goed om nu al te beginnen met je blog, Michelle. Leuk om te volgen!

  • 26 Maart 2018 - 10:54

    Nicoline:

    Goed bezig, en leuk dat je over je reis gaat bloggen! Veel suc6!

  • 26 Maart 2018 - 13:20

    Annemieke:

    Goed bezig

  • 26 Maart 2018 - 14:51

    Gea:

    Leuk hoor Michelle, wij gaan jou volgen.
    Heel veel succes met je voorbereiding.

  • 26 Maart 2018 - 21:08

    Emma Jugariu:

    Leuk om de voorbereidingen te volgen! Ik hoop je in mei te ontmoeten!

  • 26 Maart 2018 - 22:15

    Karin:

    Super zeg! Ik ga je volgen

  • 27 Maart 2018 - 09:38

    Danielle:

    Hey Michelle, leuk om je op deze manier te volgen. Alvast veel succes en plezier met de voorbereidingen.

  • 27 Maart 2018 - 18:22

    LFB Scholing En Training :

    Wij gaan jullie graag volgen, en zijn benieuwd naar jullie ervaringen.

    Groet LFB Scholing en Training
    Ellis, Idman, Henriëtte, Angela, Dave, Caron, Jeffrey, Hettie, Ineke.

  • 28 Maart 2018 - 14:25

    Guusje:

    Mooi dat je deze kans hebt gegrepen. Krachtig!

  • 29 Maart 2018 - 17:49

    To Nie:

    Hartstikke goed, Michelle. Ik ga je reis zeker volgen!

  • 31 Maart 2018 - 22:08

    Michelle:

    Hallo,

    Wat leuk dat zo veel mensen ons gaan volgen! Via dit reisverslag!
    Ik heb er HEEL VEEL ZIN in. Van de week een bijeenkomst gehad met Oro en onze week door besproken wat we allemaal gaan doen. Ik zal binnenkort nog even weer een stukje schrijven en hier weer delen.

    Groetjes
    Michelle

  • 14 April 2018 - 14:01

    Guus:

    Hè hè gevonden veel plezier met je tochtje hou je vanaf hier goed in de gaten

  • 09 Mei 2018 - 12:40

    Eefje:

    He Michelle wat gaaf dit! Veel succes en plezier en Ik ben heel benieuwd naar je reis!
    Groetjes,
    Eefje!

  • 09 Mei 2018 - 12:40

    Eefje:

    He Michelle wat gaaf dit! Veel succes en plezier en Ik ben heel benieuwd naar je reis!
    Groetjes,
    Eefje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 25 Maart 2018
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 6781

Voorgaande reizen:

13 Mei 2018 - 20 Mei 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: