3e dag - Reisverslag uit Codlea, Roemenië van michellemommersteeg - WaarBenJij.nu 3e dag - Reisverslag uit Codlea, Roemenië van michellemommersteeg - WaarBenJij.nu

3e dag

Blijf op de hoogte en volg

18 Mei 2018 | Roemenië, Codlea

Woensdag: vandaag gaan zwemmen met de Cliënten van Rafael. We wisten eigenlijk niet of dat ze al eerder hadden gezwommen of niet. En of ze het spannend vonden. Het bleek inderdaad zo te zijn dat ze nog nooit of maar heel kort hadden gezwommen. Daarom gingen we ook in een zwembad waar iedereen gewoon kon staan. Dat moet dan ook wel. Ik heb zelf een hele bijzondere ervaring gehad. Een van de Cliënten was echt heel erg bang. Ze zat helemaal tegen de kant aan geplakt. Eerst heeft iemand haar al zo ver gekregen dat ze een hand aan je durfde te geven, maar die andere hand zat echt nog aan de kant vast. Ik heb het toen overgenomen. Het mooie was, ze vertrouwde mij, ze gaf mij haar hand en zo heb ik stukje voor stukje haar steeds verder mee genomen. Wel langs de kant eerst. Daarna durfde ze mij wel twee handen te geven. Die heb ik op mijn schouders gelegd en haar zo verder het zwembad mee ingenomen. Na een uur sprong ze echt zelf door het zwembad heen. Echt heel bijzonder was dit echt heel mooi.
Daarna weer terug naar het hotel. Rond twee uur weer terug naar Rafael. Hier hadden ze een soort van “feest” middag. Eerst zongen ze allemaal liedjes toen wij binnen kwamen. En ze hadden voor ons gekookt. Dus met z’n allen gezellig gegeten. Daarna werd er hier hard muziek aan gezet. Sommige gingen dansen andere weer spelletjes spelen, en voor de gene die niet tegen de drukte konden was er een ruimte waar ze zich terug konden trekken.
“s avonds hadden we een vrije avond, dus heb ik geprobeerd eerst nog wat te schrijven voor op de site. Daarna met z’n allen wat eten en daarna nog in overleg want ja met ons moet het ook goed blijven gaan. We zijn toch met een groep op pad dus. Het was wel erg laat geworden en iedereen was eigenlijk best wel moe aan het worden.

  • 18 Mei 2018 - 15:29

    Danielle:

    Wat een bijzondere ervaring, Michelle. Ik ben benieuwd naar alle verhalen. Geniet nog van jullie laatste dagen in Roemenië! groetjes Danielle

  • 18 Mei 2018 - 20:52

    Tonnie Van De Wouw:

    Hallo Michelle,
    Geweldig, wat een ervaring! Wat schrijf je leuk en duidelijk.
    Geniet nog van de kaatste dagen!
    Lieve groetjes, Tonnie

  • 18 Mei 2018 - 21:56

    Carolien:

    Nou Michelle wat veel mooie dingen maak jij mee. Fantastisch hoe je ondanks je vermoeidheid die belevenissen kunt beschrijven.
    Fantastisch ook die succes ervaring dat jij die cliënt geholpen hebt om over de zwembad angst heen te komen. Complimenten!!!
    Nog heel veel mooie ervaringen gewenst de laatste dagen. Ik blijf je volgen!
    Groetjes

  • 19 Mei 2018 - 18:03

    Joyce Vogels:

    Hoi Michelle,

    Erg leuk om jou blogs te lezen! En wat gaaf dat je dat meisje in het zwembad hebt begeleid!
    Hele goede reis morgen! En ik ben nog benieuwd naar jullie verhalen.

    Groetjes Joyce

  • 20 Mei 2018 - 10:40

    :

    Reis verslagen gaan nog volgen. Dezeweek was erg pittig en het lukte haast niet om wat te schrijven. Ondertussen zijn we nu alweer aan het wachten op het vliegveld om naar huis te gaan.

  • 21 Mei 2018 - 18:13

    Corianne :

    Welkom thuis. Spreek je snel ben benieuwd hoe het met je gaat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 25 Maart 2018
Verslag gelezen: 3028
Totaal aantal bezoekers 6752

Voorgaande reizen:

13 Mei 2018 - 20 Mei 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: