Voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van michellemommersteeg - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van michellemommersteeg - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg

01 Mei 2018 | Nederland, Nederland

Hallo,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik weer iets heb geschreven, dus daarom nu nog even een kort stukje over onze voorbereidingen.

Nog heel even en dan is het echt zo ver! Het is nu officieel zondag 13 mei vertrekken wij naar Roemenië! tot en met zondag 20 mei. We zijn druk met onze voorbereidingen. We hebben eerst nog een paar bijeenkomsten samen met Oro gehad. Alles wat we gaan doen / willen doen door besproken. Het gaat een volle maar ook vast een prachtige week worden. En ik heb er ook echt heel erg veel zin in. Een van de dingen die we gaan doen is ons verhaal vertellen op een Universiteit in Roemenië. We hebben allemaal een onderwerp uitgekozen waar we over willen praten ( dit mogen wij natuurlijk gewoon in het Nederlands doen.) en dan wordt het daarna vertaald, voor ons. Spannend maar een erg leuke ervaring lijkt mij dit.

  • 01 Mei 2018 - 19:18

    Monique Dielissen:

    Ik ga je volgen! Succes?

  • 01 Mei 2018 - 23:01

    Mirjam:

    Succes Michelle!
    Heb al zin in jouw verhalen!

  • 02 Mei 2018 - 07:19

    Maartje:

    Al vast succes in Roemenië en ga er vooral van genieten in Roemenië. En je kunt het Michelle.

  • 02 Mei 2018 - 16:39

    Karin:

    Een goede reis Michelle, wat een mooie ervaring weer!

  • 04 Mei 2018 - 20:55

    Corianne :

    numărătoarea inversă poate începe interesantă

  • 07 Mei 2018 - 14:54

    Danielle:

    het aftellen kan beginnen!

  • 09 Mei 2018 - 12:15

    Marjolein Megens:

    Michelle zo trots op jou!
    Geniet van deze ervaring.
    Lieve groet je oudjuf Marjolein.

  • 09 Mei 2018 - 13:02

    Martien Van Der Wijst:

    Dag Michelle,
    Graag wil ik je samen met je andere reisgenoten van Cello en ORO een inspirerende reis toe wensen.
    Natuurlijk ga ik jullie volgen. Ik erg benieuwd naar je vehaal en natuurlijk de foto's. Uit eigen ervaring weet ik dat je daar veel zult zien wat indruk op je maakt.
    Een hele fijne reis.
    Martien van der Wijst Cello.

  • 09 Mei 2018 - 15:12

    Martien Martens:

    leuk site zeg omvolgen,

  • 09 Mei 2018 - 16:11

    Frank :

    Succes en plezier

  • 09 Mei 2018 - 17:21

    Michelle:

    Hallo,

    Wat leuk dat zo veel mensen ons gaan volgen!
    Ik heb er erg veel zin in maar ik ben erg zenuwachtig aan het worden toch wel.
    Ik ga proberen om elke dag een stukje te schrijven zodra we daar zijn.
    Zondag vertrekken we al vroeg.
    en de 20 e komen we weer terug.

    Groetjes,
    Michelle


  • 09 Mei 2018 - 21:18

    Lonneke:

    Hè Michelle, leuke site:-)! Veel succes en plezier samen.

  • 09 Mei 2018 - 21:33

    Sonja:

    Hoi Michelle,

    ik wens jou heel veel succes daar in
    Roemenië en zet hem op

  • 11 Mei 2018 - 06:56

    Emma Jugariu:

    Hallo Michelle, wij zijn ook klaar voor jullie komst! Ik zie je zondag op het vliegveld. Groetjes ook van het team van Rafael! Emma

  • 11 Mei 2018 - 06:56

    Emma Jugariu:

    Hallo Michelle, wij zijn ook klaar voor jullie komst! Ik zie je zondag op het vliegveld. Groetjes ook van het team van Rafael! Emma

  • 11 Mei 2018 - 06:57

    Emma Jugariu:

    Hallo Michelle, wij zijn ook klaar voor jullie komst! Ik zie je zondag op het vliegveld. Groetjes ook van het team van Rafael! Emma

  • 13 Mei 2018 - 06:00

    Danielle:

    Michelle, een hele goeie reis en veel plezier in Roemenië. Geniet ervan! Groetjes Danielle

  • 13 Mei 2018 - 09:51

    Ad Van Den Brand:

    Op Moederdag naar Roemenië! Wat een mooie dag, veel plezier daar en ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen! Ad

  • 13 Mei 2018 - 10:51

    Harm En Nynke:

    Stoer. En vooral veel plezier. Geniet ervan. We gaan je volgen.

  • 13 Mei 2018 - 20:12

    Annemarie Luijten:

    Ik wens je veel plezier samen met Miranda van Iersel. Ik volg jullie verslag. Veel succes dames!

  • 14 Mei 2018 - 10:10

    Nicole:

    Veel plezier Michelle.

  • 17 Mei 2018 - 13:05

    Eva :

    Dag Michelle....

    Wat een bijzondere reis ben je aan het maken..
    .! Geniet van de kleine dingen en als je terug ben wil ik natuurlijk graag je verhalen horen.

    Geniet ervan en nog heel veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 25 Maart 2018
Verslag gelezen: 947
Totaal aantal bezoekers 6756

Voorgaande reizen:

13 Mei 2018 - 20 Mei 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: